№
|
Тема уроку, зміст
|
Примітки
|
Дата
|
|
Повторення основних питань курсу хімії 8 класу (2 год)
|
|
1
|
Основні класи неорганічних сполук
|
§1
|
9-А
9-Б
|
01.09
01.09
|
|
2
|
Періодичний закон, періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва. Хімічний зв’язок і будова речовини.
|
§2
|
9-А
9-Б
|
03.09
02.09
|
|
Тема 1. Розчини (16 годин)
|
|
|
3
|
Значення розчинів у природі й життєдіяльності людини. Розчин та його компоненти: розчинник, розчинена речовина. Вода як розчинник. Будова молекули води, поняття про водневий зв’язок.
|
§3 с 20-22
|
9-А
9-Б
|
08.09
08.09
|
|
4
|
Розчинність, її залежність від різних факторів. Насичені й ненасичені розчини. Фізико-хімічна сутність процесу роз-чинення.
|
§3 с 22-27
|
9-А
9-Б
|
10.09
09.09
|
|
5
|
Поняття про дисперсні системи. Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин.
|
§4,5 с 27-37
|
9-А
9-Б
|
15.09
15.09
|
|
6
|
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Приготування розчинів.
|
§6
|
9-А
9-Б
|
17.09
16.09
|
|
7
|
Обчислення масової частки й маси речовини в розчині. Приготування розчинів.
|
§7
|
9-А
9-Б
|
22.09
22.09
|
|
8
|
Практична робота №1. Приготування розчину солі із за-даною масовою часткою розчиненої речовини.
|
§8 с 49-51
|
9-А
9-Б
|
24.09
23.09
|
|
9
|
Електролітична дисоціація. Електроліти й неелектроліти.
|
§9
|
9-А
9-Б
|
29.09
29.09
|
|
10
|
Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах
|
§10
|
9-А
9-Б
|
01.10
30.09
|
|
11
|
Ступінь дисоціації. Сильні та слабкі електроліти.
|
§10
|
9-А
9-Б
|
06.10
06.10
|
|
12
|
Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх протікання
|
§11
|
9-А
9-Б
|
08.10
07.10
|
|
13-14
|
Складання йонних рівнянь.
|
§11
|
9-А
9-Б
|
13.10;15.10
13.10;14.10
|
|
15
|
Практична робота № 2. Реакції йонного обміну в розчинах електролітів.
|
§12
|
9-А
9-Б
|
20.10
20.10
|
|
16
|
Узагальнення й систематизація знань з теми «Розчини». Розв’язання експериментальних задач
|
Пов §3-13 С74-76
|
9-А
9-Б
|
22.10
21.10
|
|
17
|
Розв’язання задач
|
|
9-А
9-Б
|
03.11
03.11
|
|
18
|
Практична робота № 3. Розв’язання експериментальних задач.
|
§13
|
9-А
9-Б
|
05.11
04.11
|
|
19
|
Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів з теми «Розчини» № 1
|
|
9-А
9-Б
|
10.11
10.11
|
|
20
|
Аналіз письмових робіт з теми «Розчини»
|
|
9-А
9-Б
|
12.11
11.11
|
|
Тема 2. Хімічні реакції (9 годин)
|
|
|
|
10.11
|
21
|
Класифікація хімічних реакцій за різними ознаками. Реакції сполучення, обміну, розкладу й заміщення
|
§14
|
9-А
9-Б
|
17.11
17.11
|
|
22
|
Тепловий ефект реакції. Ендотермічні і екзотермічні реакції. Термохімічні рівняння. Хімічні реакції.
|
§17
|
9-А
9-Б
|
19.11
18.11
|
|
23
|
Оборотн і необоротні реакції. Хімічна рівновага.
|
§15
|
9-А
9-Б
|
24.11
24.11
|
|
24-25
|
Швидкість хімічної реакції. Залежність швидкості хімічної реакції від різних чинників .
|
§18
|
9-А
9-Б
|
26.11; 01.12
25.11; 01.12
|
|
26
|
Процеси окиснення, відновлення. Окисники, відновники
|
§16
|
9-А
9-Б
|
03.12
02.12
|
|
27
|
Окисно-відновні реакції, їх значення.
|
§16
|
9-А
9-Б
|
08.12
08.12
|
|
28
|
Складання найпростіших окисно-відновних реакцій, підбір коефіцієнтів.
|
§16
§14-18
|
9-А
9-Б
|
10.12
09.12
|
|
29
|
Контрольна робота № 1 за темою «Хімічні реакції».
|
§14-18
|
9-А
9-Б
|
15.12
15.12
|
|
30
|
Аналіз контрольної роботи
|
|
9-А
9-Б
|
17.12
16.12
|
|
Тема 3. Найважливіші органічні сполуки (30 год)
|
|
|
31
|
Загальні і відмінні ознаки органічних і неорганічних сполук
|
§19 с112-115
|
9-А
9-Б
|
22.12
22.12
|
|
32
|
Особливості будови атома Карбону в основному та збудженому станах.
|
§19 с 115-117, впр.5 с 117
|
9-А
9-Б
|
24.12
23.12
|
|